• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Makale Koleksiyonu
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Makale Koleksiyonu
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dijital pazarlamada yeni trend CGI animasyon teknolojisi: Avantaj ve dezavantajları

Thumbnail

View/Open

Tam Metin / Full Text (531.8Kb)

Date

2024

Author

Sayın, Onur

Metadata

Show full item record

Citation

Sayın, O. (2024). DİJİTAL PAZARLAMADA YENİ TREND CGI ANİMASYON TEKNOLOJİSİ: AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI. İstanbul Kent Üniversitesi İnsan Ve Toplum Bilimleri Dergisi, 4(2), 21-46.

Abstract

Dijital pazarlama dünyasında giderek daha belirgin bir rol oynayan, marka kampanyalarının yaratıcılığını ve etkileşimini artırmak için yaygın bir şekilde kullanılır hale gelen CGI animasyon teknolojisinin incelenmesi amacıyla kaleme alınan bu makale, dijital pazarlama kavramının tarihsel gelişimi ve değişen pazarlama anlayışları ile CGI animasyon teknolojisinin tarihçesi, avantajları, dezavantajları, uygulama alanlarına odaklanarak örnekler üzerinden CGI animasyonun pazarlama stratejilerine entegrasyonunu ve bu teknolojinin dijital pazarlama dünyasındaki etkisine odaklanmaktadır. Mevcut literatürde yok denecek kadar az olan dijital pazarlama açısından CGI animasyon teknolojisine dair çalışmalara katkı sağlamak adına yöntem olarak, literatür taraması gerçekleştirilmiştir. Sonuçlar, CGI animasyonunun dijital pazarlama stratejilerine entegrasyonunun marka kampanyalarının yaratıcılığını ve etkileşimini artırdığını göstermektedir. Bu teknolojinin avantajları ve dezavantajları dikkate alınarak standartlaşmayıp, farklılaştığı ölçüde dijital pazarlama dünyasında CGI animasyonunun önemli bir rol oynadığı ve markalar için etkili bir araç olduğu sonucuna varılmıştır.

Source

İstanbul Kent Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi

Volume

4

Issue

2

URI

https://dergipark.org.tr/tr/pub/itbfkent/issue/87164/1434134
https://hdl.handle.net/20.500.12780/1099

Collections

  • Makale Koleksiyonu [9]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 




| Instruction | Guide | Contact |

DSpace@Kent

by OpenAIRE
Advanced Search

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution AuthorThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide || Instruction || Library || İstanbul Kent University || OAI-PMH ||

İstanbul Kent University, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
İstanbul Kent University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.