Güncel Gönderiler: Kitap Bölümü Koleksiyonu
Toplam kayıt 22, listelenen: 1-20
-
Digital media and communication practices of Gen Z in the age of artificial intelligence
(Transnational Press London, 2024)Technological advancements have brought about notable improvements in societies, yet they also pose certain risks. The era of artificial intelligence (AI) represents a profound technological evolution, with an ever-growing ... -
The dual role of artificial intelligence in vaccine communication: Challenges and opportunities in fighting misinformation
(Transnational Press London, 2024)In a world increasingly shaped by vast communication networks and platforms, the critical role of communication in public health has, at times, not received the attention it deserves. Yet, as societies grapple with complex ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ... -
Environmentalist Political Communication: Nation-Branding and Political Socialization Through Environmentalism
(Palgrave Macmillan, 2022)Individual, social, and technological developments in the twenty-first century have affected social practices. Environmental issues have become vital in public and political arenas and transformed them (Hansen & Cox, ... -
Günümüzde toplumsal değerlerin Z Kuşağı bireylerinin sosyalleşmesine etkisi
(Kriter Yayınevi, 2021)... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021) -
Gelenekselden dijitale halkla ilişkilerin dönüşümü
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Sağlık iletişimi perspektifinde sağlık okuryazarlığı
(HiperLink, 2021)Sağlık ve iletişim insan varlığının en temel iki bileşenidir. Bu iki konuyu bir disiplin içinde birleştiren sağlık iletişimi; hastalıkların önlenmesi, sağlığın geliştirilmesi amacıyla iletişim bilimine ilişkin stratejilerin ... -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)... -
A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers
(Peter Lang, 2018)... -
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
(Kriter Yayınevi, 2020)... -
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
(Akademisyen Kitabevi, 2019)Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ... -
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)...