Yayın tarihi için Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü listeleme
Toplam kayıt 42, listelenen: 1-20
-
Siyasal iletişimde kamu diplomasisi
(Akademisyen Kitabevi, 2018)Bu çalışmadaki amaç, devletlerin veya siyasal erklerin, kendi ürettikleri politikaları, kendi kamuoyunda meşru hale getirmek ve bir başka devlet ve/veya siyasal erk ve kamuoyunda da aynı meşrutiyeti sağlamak için siyasal ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)... -
A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers
(Peter Lang, 2018)... -
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2019)ÖZET Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ... -
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)... -
Yeni sağ kavramının göstergebilim açısından kısa analizi
(2019)Özet: Neoliberalizm ve neomuhafazakarlık sentezi olan Yeni Sağ ideolojisi günümüz dünyasını şekillendiren temel olgu olarak karşımıza çıkar. İdeolojilerin bireylerin gündelik hayatlarını, yaşam tarzlarını etkileme biçimleri ... -
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
(Akademisyen Kitabevi, 2019)Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ... -
Dijitalleşen kamu diplomasisi ve ülke markası yaratımının yeniden şekillendirilmesi: Türkiye örneği üzerine kısa bir analiz
(Galatasaray Üniversitesi, 2020)... -
Digital politics: political engagement in the new digital age- the case of Turkey
(Türkmen Kitabevi, 2020)... -
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
(Kriter Yayınevi, 2020)... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ... -
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ... -
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ... -
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Gelenekselden dijitale halkla ilişkilerin dönüşümü
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...