Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
Citation
Aydın Aslaner, D., Aslaner, A. G., (2021). Dijital Pazarlama İletişimi kitabı içinde Dijital Dünyada Marka Olmak: Dijital Marka Yönetimi. s. 1-26.Abstract
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle entegrasyonu zorunlu hale gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde dijitalleşme nedeniyle daha da dinamik hale gelen markalaşma süreci, geleneksel markalaşma sürecinden oldukça farklıdır...
Source
Dijital Pazarlama İletişimiCollections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
Ceyhan, Ahmet İlkay (Anadolu Üniversitesi, 2019)ÖZET Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ... -
Hareketli protezlerde dijital üretim tekniklerinin güncel durumu
Atılgan, Berkay; Ünalan, Fatma; Bural Alan, Canan (İstanbul Kent Üniversitesi, 2024)Teknoloji alanındaki gelişmeler diş hekimliğinde tasarım alanında olduğu gibi hareketli protezlerin üretim yöntemlerinde de son yıllarda kullanılmaya başlanmıştır. Dijital sistemler kullanılarak üretilen hareketli ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
Aslaner, Ahmet Gökçe; Aydın Aslaner, Duygu (Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ...


















