Browsing by Type "bookPart"
Now showing items 1-20 of 56
-
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağız mikrobiyom çalışmalarında güncel yaklaşımların değerlendirilmesi
(Türkiye Klinikleri, 2021)ÖZET Diş çürüğünün dünya çapında her yaş ve popülasyonu etkileyen en yaygın, kronik çok faktörlü hastalıklardan biri olduğu bilinmektedir. Son otuz yılda tedavideki ilerlemelere rağmen çürükler, çocukların ve yetişkinlerin ... -
Anne sütü mikrobiyotasının oral mikrobiyota gelişimine etkisi
(Türkiye Klinikleri, 2021)ÖZET Anne sütünün, içerdiği immünglobulinler, biyoaktif proteinler ve oligosakkaritler ile bebeğin büyüme ve gelişiminde önemli rol oynadığı bilinmektedir. Yakın zamana kadar steril olduğu düşünülen anne sütünün, gelişen ... -
Anti communism in turkish education and childhood in the 1950s
(Istanbul University Press, 2020)Abstract The roots of anti-communism and conservative family ideology are well-founded aspects of national education in Turkey as a reflection of the country’s joining the U.S-led Western bloc during the Cold War and the ... -
Avrupa Birliği üyesi ülkelerde borç krizleri: Yunanistan, İrlanda, Portekiz, İspanya ve Güney Kıbrıs Rum Yönetimi
(Akademisyen Yayınevi, 2019)... -
Bitkisel diş macunları
(Türkiye Klinikleri Diş Hekimliği Bilimleri Dergisi, 2020)ÖZET Günümüzde modern kimyasallar yaygın olarak kullanılmaya devam etse de son yıllarda doğal ve eski ürünlere yenilenen bir ilgi bulunmaktadır. Bu ilgi kısmen sentetik katkı ve koruyucu maddelerin istenmeyen yan etkilerinden ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ... -
Conclusion
(Springer, 2022)Turkish-French relations have always been important, but also fragile and problem- atic at the same time. Starting in 1536 with Ottoman Sultan Suleiman the Magnif- icent’s letter to French King François I (Francis I), ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)... -
Çin Halk Cumhuriyeti-Birleşik Krallık ilişkileri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2022)Çin; hem kendine özgü medeniyeti, dünya algısıyla hem sahip olduğu askerî, ticari, ekonomik, demografik gücüyle dünya siyasetine yön veren aktörler arasında yer alabilecek bir profil çizerek tüm dünyanın dikkatini üzerine ... -
Çocuklarda Vestibüler Rehabilitasyon
(Türkiye Klinikleri, 2021)ÖZET Vestibüler disfonksiyon ile ilgili bozukları ve semptomları belirlemek ve tetikleyici faktörleri değerlendirmek, uygun rehabilitasyon yaklaşımlarını seçebilmek için çok önemlidir. Çocuklarda vestibüler semptomlar ... -
Çocukta periodontal sağlığın ağız mikrobiyomu üzerine etkisi
(Türkiye Klinikleri, 2021)ÖZET İnsan vücudu, kendisiyle birlikte simbiyotik olarak yaşayan, ortam koşullarına göre şekillenen, fonksiyonel olarak organize ve oldukça karmaşık yapıda bir mikrobiyom barındırır. Ağız boşluğu insan vücudunda mikrobiyal ... -
Digital politics: political engagement in the new digital age- the case of Turkey
(Türkmen Kitabevi, 2020)... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021) -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...