Search
Now showing items 1-5 of 5
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
(Kriter Yayınevi, 2020)
...
21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama
(Kriter Yayınevi, 2020)
...
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)
Öz
Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir
satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak
reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ...
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)
Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ...
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)
GİRİŞ
Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ...