Search
Now showing items 1-10 of 42
Günümüzde toplumsal değerlerin Z Kuşağı bireylerinin sosyalleşmesine etkisi
(Kriter Yayınevi, 2021)
...
Turkish-French relations in the post-cold war era
(Springer, 2022)
This chapter aims to shed light on the basic characteristics and different periods of
Turkish-French relations in the post-Cold War era. In order to do that, authors will
first try to create a theoretical framework to ...
Turkey's cyber security policies
(TP London, 2022)
There is no denying that with the development of Internet technologies and
social media, all industries and various aspects of life have become more Internet-
based or online in the last three decades. During the recent ...
Conclusion
(Springer, 2022)
Turkish-French relations have always been important, but also fragile and problem-
atic at the same time. Starting in 1536 with Ottoman Sultan Suleiman the Magnif-
icent’s letter to French King François I (Francis I), ...
Çin Halk Cumhuriyeti-Birleşik Krallık ilişkileri
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2022)
Çin; hem kendine özgü medeniyeti, dünya algısıyla hem sahip olduğu askerî, ticari, ekonomik, demografik gücüyle dünya siyasetine yön veren aktörler arasında yer alabilecek bir profil çizerek tüm dünyanın dikkatini üzerine ...
Environmentalist Political Communication: Nation-Branding and Political Socialization Through Environmentalism
(Palgrave Macmillan, 2022)
Individual, social, and technological developments in the twenty-first
century have affected social practices. Environmental issues have become
vital in public and political arenas and transformed them (Hansen &
Cox, ...
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021)
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)
Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and
many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing
volume in international functioning. The size and ...
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama
(Kriter Yayınevi, 2020)
...