Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞen, Murat
dc.contributor.authorAkgün, Serkan
dc.date.accessioned2021-04-07T10:18:59Z
dc.date.available2021-04-07T10:18:59Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationŞen, M., Akgün S. (2021). Kurumsal Sosyal Sorumluluk Anlayışının Sivil Toplum Kuruluşlarına Etkileri. Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi, 7 (10).en_US
dc.identifier.issn2149-1984
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/308
dc.description.abstractBu makalede Türkiye’de faaliyet gösteren çeşitli Sivil Toplum Kuruluşları’nda çeşitli kademelerde görev alan ya da gönüllülük esasıyla katılım gösteren bireylerin diğer işletme / firmaların gerçekleştirdikleri sosyal sorumluluk projelerine bakış açılarının incelenmesi ve STK’ların kendi kurumları adına gerçekleştirilen sosyal sorumluluk faaliyetlerinin değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın evrenini Türkiye sınırları içerisinde faaliyet gösteren çeşitli sivil toplum kuruluşlarının yöneticileri, çalışanları ve gönüllüleri oluşturmaktadır. Buna göre katılıma istekli ve sivil toplum kuruluşların çeşitli pozisyonlarda görev alan bireyler örnekleme dahil edilmiştir. Bu durumda toplamda gerekli şartları sağlayan 405 katılımcıya ulaşılmıştır. Bu araştırmanın belirlenen hipotezlerinin analiz edilmesi için veri toplama ve değerlendirme sürecinde nicel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Bu kapsamda katılımcılardan veri toplanması için anket yöntemine başvurulmuş ve sivil toplum kuruluşlarında görev yapan bireylere online anket aracılığıyla ulaşılarak anket ifadeleri ile ilgili görüşlerinin elde edilmesi sağlanmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this article, examining some NGOs working in the perspective of individuals of other companies in social responsibility projects realized in Turkey and aimed to evaluate. The universe of the study consists of managers, employees and volunteers of various non-governmental organizations. Accordingly, individuals who are willing to participate and are involved in various positions in non-governmental organizations have been included in the sampling. In this case, a total of 405 participants were reached. In order to analyze the hypotheses of this study, quantitative research method was used in data collection and evaluation process.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherYüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlıken_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Sorumluluken_US
dc.subjectKurumsal Sosyal Sorumluluken_US
dc.subjectSivil Toplum Kuruluşlarıen_US
dc.subjectSocial Responsibilityen_US
dc.subjectCorporate Social Responsibilityen_US
dc.subjectCivil Society Organizationsen_US
dc.titleKurumsal sosyal sorumluluk anlayışının sivil toplum kuruluşlarına etkilerien_US
dc.title.alternativeThe effects of corporate social responsibility concept on ngo’sen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorAkgün, Serkan
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue10en_US
dc.relation.journalUluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster