Search
Now showing items 1-10 of 13
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)
2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ...
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Küresel Medya ve Siyaset İletişimi Bağlamında Liderlik Yaratımı: Jacinda Ardern Üzerine Kısa Bir İnceleme
(Gaziantep Üniversitesi, 2021)
Öz:Ekonomi ve iletişim sistemlerinin küreselleşerek, ulus devletlerin ötesine geçilmesi tüketici pozisyonundakivatandaşları politikaya katılmaya teşvik etmektedir. Küresel bir iletişim sistemi olan internet vasıtasıylabireylerin ...
Yeni sağ kavramının göstergebilim açısından kısa analizi
(2019)
Özet: Neoliberalizm ve neomuhafazakarlık sentezi olan Yeni Sağ ideolojisi günümüz dünyasını şekillendiren temel olgu olarak karşımıza çıkar. İdeolojilerin bireylerin gündelik hayatlarını, yaşam tarzlarını etkileme biçimleri ...
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2019)
ÖZET
Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ...
Dijitalleşen kamu diplomasisi ve ülke markası yaratımının yeniden şekillendirilmesi: Türkiye örneği üzerine kısa bir analiz
(Galatasaray Üniversitesi, 2020)
...
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)
...
Siyasal iletişimde kamu diplomasisi
(Akademisyen Kitabevi, 2018)
Bu çalışmadaki amaç, devletlerin veya siyasal erklerin, kendi ürettikleri politikaları, kendi kamuoyunda meşru hale getirmek ve bir başka devlet ve/veya siyasal erk ve kamuoyunda da aynı meşrutiyeti sağlamak için siyasal ...
Digital politics: political engagement in the new digital age- the case of Turkey
(Türkmen Kitabevi, 2020)
...