• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü
  • Kitap Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü
  • Kitap Bölümü Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Green marketing in emerging economies: Communication and brand perspective: An introduction

Tarih

2022

Yazar

Mogaji, Emmanuel
Adeola, Ogechi
Adisa, Isaiah
Hinson, Robert E.
Mukonza, Chipo
Kırgız, Ayça Can

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Mogaji, E., Adeola, O., Adisa, I., Hinson, R.E., Mukonza, C., Kirgiz, A.C. (2022). Green Marketing in Emerging Economies: Communication and Brand Perspective: An Introduction. In: Mogaji, E., Adeola, O., Adisa, I., Hinson, R.E., Mukonza, C., Kirgiz, A.C. (eds) Green Marketing in Emerging Economies. Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies. Palgrave Macmillan, Cham, F3550, 1-16.

Özet

Green marketing functions encompass branding, packaging, and communication of the benefits of green products to attract and retain green consumers. It is also aimed at achieving sustainability goals. With the growing consumer market and awareness of the impact and benefits of green products, organisations must channel their resources towards developing a green product that appeals to the need of the consumers in their environment. Apart from product development, which is crucial, green offerings will undoubtedly influence consumer purchase behaviour, particularly when the right brand image is established. This chapter introduces the core discussions in the book and provides the platform for evaluating and considering how organisations can effectively communicate and brand their products to achieve business, societal, and sustainability goals.

Kaynak

Green Marketing in Emerging Economies: A Communications Perspective

Cilt

F3550

Bağlantı

https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-82572-0_1
https://doi.org/10.1007/978-3-030-82572-0_1
https://hdl.handle.net/20.500.12780/1079

Koleksiyonlar

  • Kitap Bölümü Koleksiyonu [25]
  • Scopus İndeksli Yayınlar Koleksiyonu [301]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Kent

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.