Browsing Kitap Bölümü Koleksiyonu by Issue Date
Now showing items 1-20 of 20
-
Siyasal iletişimde kamu diplomasisi
(Akademisyen Kitabevi, 2018)Bu çalışmadaki amaç, devletlerin veya siyasal erklerin, kendi ürettikleri politikaları, kendi kamuoyunda meşru hale getirmek ve bir başka devlet ve/veya siyasal erk ve kamuoyunda da aynı meşrutiyeti sağlamak için siyasal ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)... -
A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers
(Peter Lang, 2018)... -
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)... -
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
(Akademisyen Kitabevi, 2019)Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ... -
Digital politics: political engagement in the new digital age- the case of Turkey
(Türkmen Kitabevi, 2020)... -
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
(Kriter Yayınevi, 2020)... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Günümüzde toplumsal değerlerin Z Kuşağı bireylerinin sosyalleşmesine etkisi
(Kriter Yayınevi, 2021)... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021) -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Sağlık iletişimi perspektifinde sağlık okuryazarlığı
(HiperLink, 2021)Sağlık ve iletişim insan varlığının en temel iki bileşenidir. Bu iki konuyu bir disiplin içinde birleştiren sağlık iletişimi; hastalıkların önlenmesi, sağlığın geliştirilmesi amacıyla iletişim bilimine ilişkin stratejilerin ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Gelenekselden dijitale halkla ilişkilerin dönüşümü
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Environmentalist Political Communication: Nation-Branding and Political Socialization Through Environmentalism
(Palgrave Macmillan, 2022)Individual, social, and technological developments in the twenty-first century have affected social practices. Environmental issues have become vital in public and political arenas and transformed them (Hansen & Cox, ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ...