• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Bildiri Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Bildiri Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sürdürülebilir iletişim: Halkla ilişkiler perspektifinden bir analiz

Thumbnail

Göster/Aç

Özet / Abstract (2.872Mb)

Tarih

2024

Yazar

Kara, Çağrı

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Kara, Ç. Sürdürülebilir iletişim: Halkla ilişkiler perspektifinden bir analiz. Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi, 11-12 Ekim 2024, s.32.

Özet

Sürdürülebilirlik kavram olarak ilk defa 1987 yılında sınırsız olmayan kaynakların aşırı tüketimine karşı bir mücadele yolu oluşturmak amacıyla ortaya atılmış ve zamanla yönetimin tüm aşamalarında yaygınlaştırılmıştır. Sürdürülebilirlik İletişimi olarak adlandırılan çalışmaların amacı, sürdürülebilirlik politikalarını ve uygulamalarını gerek bireylerin gerek organizasyonel yapıların içerisine uyumlamak ve böylece çevresel, iktisadi ve sosyal fayda yaratmaktır. Bu çalışma, sürdürülebilirlik politikaları çerçevesinde sürdürülebilirlik iletişim çalışmalarını halkla ilişkiler perspektifinden analiz edebilmek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu amaç çerçevesinde sürdürülebilirlik iletişimi faaliyetlerini bir olay incelemesi ile değerlendirebilmek amacıyla LEGO Türkiye ile çalışılmıştır. Çalışmada, halkla ilişkiler faaliyetleri çerçevesinde gerçekleştirilen sürdürülebilir kurumsal iletişim stratejilerinin şirket içinde yürütülen politikaların istikrarını sağlama konusunda önemli etkileri olduğu ortaya çıkmıştır. Belirlenen sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşabilmede ve ulaşılan neticeleri sürekli hale getirmede etkin rol oynayan doğru iletişim stratejileri kurumsal iletişim faaliyetlerinin içerisinde giderek yaygınlaşması kısa dönemde artış göstereceği ön görülmektedir.
 
The concept of sustainability was first introduced in 1987 as a response to the overexploitation of finite resources and has since been integrated into all levels of management. The primary objective of what is referred to as Sustainability Communication is to align sustainability policies and practices within both individual and organizational frameworks, thereby fostering environmental, economic, and social benefits. This study was conducted to analyze sustainability communication efforts from a public relations perspective within the framework of sustainability policies. For this purpose, LEGO Turkey was selected as a case study to evaluate sustainability communication activities. The findings reveal that sustainable corporate communication strategies carried out within the scope of public relations activities have a significant impact on ensuring the consistency of internal company policies. It is anticipated that correct communication strategies, which play an active role in achieving sustainability goals and maintaining the results, will become increasingly prevalent in corporate communication activities in the short term.
 

Kaynak

Uluslararası Sürdürülebilir İşletmecilik ve Ekonomi Stratejileri Kongresi

Bağlantı

https://isbescongress.org/
https://hdl.handle.net/20.500.12780/1201

Koleksiyonlar

  • Bildiri Koleksiyonu [9]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Kent

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.