Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKiş, Bilge
dc.contributor.authorUca, Selda
dc.contributor.authorTüzünkan, Demet
dc.date.accessioned2020-10-21T11:17:56Z
dc.date.available2020-10-21T11:17:56Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationKiş, B., Tüzünkan , D., Uca, S. (2019). Yiyecek İçecek İşletmelerinin Web Sitelerinin Pazarlama Karması (7P) Unsurları Açısından Değerlendirilmesi: Eskişehir İli Örneği. 20. Ulusal-4.Uluslararası Turizm Kongresi, (s. 386-397). Eskişehir.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/214
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.titleYiyecek içecek işletmelerinin web sitelerinin pazarlama karması (7p) unsurları açısından değerlendirilmesi: Eskişehir ili örneği.en_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0003-0440-294Xen_US
dc.contributor.institutionauthorTüzünkan, Demet
dc.identifier.startpage386en_US
dc.identifier.endpage397en_US
dc.relation.journal20. Ulusal-4.Uluslararası Turizm Kongresien_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster