Ara
Toplam kayıt 51, listelenen: 1-10
Endüstri ve örgüt psikolojisi alanında kullanılan zihinsel ve bedensel beceri ölçekleri el kitabı-Psikoteknik
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020)
Giriş Günümüzde iş hayatında geniş rekabet ortamları söz konusudur. İş gücünün yaşamlarını başarılı bir şekilde devam ettirebilmeleri ve gelişmeleri için gereken verimlilik ve kârlılığa ulaşabilmelerinin önemi büyüktür. ...
Doğalgaz'da Kartelleşme: Gaz İhraç Eden Ülkeler Forumu (GECF)
(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017)
Bu çalışma, dünya enerji ekonomisinde ciddi etkilere sahip olan Gaz İhraç Eden Ülkeler Forumu’nun (GECF), doğalgazı enerjisini ve dünya enerji sektöründe meydana getirdiği değişiklikleri incelemektedir. Bu çalışmada, dünya ...
Avrupa Birliği üyesi ülkelerde borç krizleri: Yunanistan, İrlanda, Portekiz, İspanya ve Güney Kıbrıs Rum Yönetimi
(Akademisyen Yayınevi, 2019)
...
Sea power rivalry and naval warfare capabilities in the aegean sea: Greco-Turkish conflict
(Nobel Akademik Yayıncılık, 2020)
...
Türk Medenî Kanunu ve dernekler kanunu çerçevesinde kurulmuş dernekler
(2018)
Öz:Dernek, ideal amaçlar için, en az yedi kişi tarafından kurulan ve tüzel kişiliği bulunan kişi topluluğudur. Dernek kurmak veya derneğe üye olmak için fiil ehliyetine sahip olmak şarttır. Çocuk dernekleri ise on beş ...
Farklı anneler ve farklı çocuklar
(Kriter Yayınevi, 2021)
Farklı anneler ve farklı çocuklar alışılmışın dışında örneklerdir. Adölesan dönemde henüz bir ergenken anne olmanın hissizliği, bir Instagram annesi olmanın verdiği göz önünde olma hevesi ve madde batağına düşmüş çocukların ...
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Arktik bölgesinin ekonomi politiği
(Türkmen Kitabevi, 2021)
...
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama
(Kriter Yayınevi, 2020)
...