• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 51, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Endüstri ve örgüt psikolojisi alanında kullanılan zihinsel ve bedensel beceri ölçekleri el kitabı-Psikoteknik 

Telman, Nursel; Çam Kahraman, Fatma; Çam, Duygu İrem (Nobel Akademik Yayıncılık, 2020)
Giriş Günümüzde iş hayatında geniş rekabet ortamları söz konusudur. İş gücünün yaşamlarını başarılı bir şekilde devam ettirebilmeleri ve gelişmeleri için gereken verimlilik ve kârlılığa ulaşabilmelerinin önemi büyüktür. ...

Doğalgaz'da Kartelleşme: Gaz İhraç Eden Ülkeler Forumu (GECF) 

İncekara, Rahmi (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2017)
Bu çalışma, dünya enerji ekonomisinde ciddi etkilere sahip olan Gaz İhraç Eden Ülkeler Forumu’nun (GECF), doğalgazı enerjisini ve dünya enerji sektöründe meydana getirdiği değişiklikleri incelemektedir. Bu çalışmada, dünya ...

Avrupa Birliği üyesi ülkelerde borç krizleri: Yunanistan, İrlanda, Portekiz, İspanya ve Güney Kıbrıs Rum Yönetimi 

İncekara, Beyhan; İncekara, Rahmi (Akademisyen Yayınevi, 2019)
...

Sea power rivalry and naval warfare capabilities in the aegean sea: Greco-Turkish conflict 

Çomak, Hasret; Şeker, Burak Şakir; Ioannidis, Dimitrios (Nobel Akademik Yayıncılık, 2020)
...
Küçük Resim

Türk Medenî Kanunu ve dernekler kanunu çerçevesinde kurulmuş dernekler 

Kavak, Yalçın (2018)
Öz:Dernek, ideal amaçlar için, en az yedi kişi tarafından kurulan ve tüzel kişiliği bulunan kişi topluluğudur. Dernek kurmak veya derneğe üye olmak için fiil ehliyetine sahip olmak şarttır. Çocuk dernekleri ise on beş ...
Küçük Resim

Farklı anneler ve farklı çocuklar 

Yılmaz, Elif; Yücel, Volkan (Kriter Yayınevi, 2021)
Farklı anneler ve farklı çocuklar alışılmışın dışında örneklerdir. Adölesan dönemde henüz bir ergenken anne olmanın hissizliği, bir Instagram annesi olmanın verdiği göz önünde olma hevesi ve madde batağına düşmüş çocukların ...
Küçük Resim

Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi 

Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Küçük Resim

Arktik bölgesinin ekonomi politiği 

İncekara, Rahmi; İncekara, Beyhan (Türkmen Kitabevi, 2021)
...
Küçük Resim

Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
Küçük Resim

21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)
...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 6



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu BölümTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarAydın Aslaner, Duygu (9)İncekara, Rahmi (5)Kırgız, Ayça Can (5)Ceyhan, Ahmet İlkay (4)Gündüz, Anıl (4)Hinson, Robert E. (4)Yücel, Volkan (4)Sabırcan, Figen (3)Yılmaz, Elif (3)Adeola, Ogechi (2)... Daha FazlaAnahtar KelimeBrand (2)Emerging economies (2)Green marketing (2)Adolescence (1)Advertising (1)Aidat Ödemek (1)Anatolianism (1)Ayırt edicilik (1)Azmettiren (1)Brand equity (1)... Daha FazlaYayın TürübookPart (20)article (14)book (10)conferenceObject (7)Diltur (26)eng (25)Yayın KategorisiKitap Bölümü - Uluslararası (16)Kitap - Uluslararası (11)Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (11)Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı (8)Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (2)... Daha FazlaErişim Şekli
info:eu-repo/semantics/closedAccess (51)
Yayın Tarihi2021 (25)2020 (7)2022 (6)2024 (4)2018 (3)2019 (2)2023 (2)2017 (1)2025 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (28)Tam Metni Olmayanlar (23)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.