Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
Künye
Aydın Aslaner, D., Aslaner, A. G., (2021). Dijital Pazarlama İletişimi kitabı içinde Dijital Dünyada Marka Olmak: Dijital Marka Yönetimi. s. 1-26.Özet
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle entegrasyonu zorunlu hale gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde dijitalleşme nedeniyle daha da dinamik hale gelen markalaşma süreci, geleneksel markalaşma sürecinden oldukça farklıdır...
Kaynak
Dijital Pazarlama İletişimiKoleksiyonlar
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
Ceyhan, Ahmet İlkay (Anadolu Üniversitesi, 2019)ÖZET Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ... -
Zararlı dijital oyunlar ve çocuklar
Yücel, Volkan (2019)Popüler medya ve dijital teknoloji, günümüz çocuklarını hayatları boyu etkileyecek. Bu açıdan çocukların cep telefonu ya da bilgisayar üzerinden eriştiği medya türleri konusunda bilinç kazanması gerekmektedir. 2000 sonrası ... -
Dijital pazarlama iletişimi
Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...