Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
Künye
Aydın Aslaner, D., Aslaner, A. G., (2021). Dijital Pazarlama İletişimi kitabı içinde Dijital Dünyada Marka Olmak: Dijital Marka Yönetimi. s. 1-26.Özet
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle entegrasyonu zorunlu hale gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde dijitalleşme nedeniyle daha da dinamik hale gelen markalaşma süreci, geleneksel markalaşma sürecinden oldukça farklıdır...
Kaynak
Dijital Pazarlama İletişimiKoleksiyonlar
İlgili Öğeler
Başlık, yazar, küratör ve konuya göre gösterilen ilgili öğeler.
-
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
Ceyhan, Ahmet İlkay (Anadolu Üniversitesi, 2019)ÖZET Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ... -
Hareketli protezlerde dijital üretim tekniklerinin güncel durumu
Atılgan, Berkay; Ünalan, Fatma; Bural Alan, Canan (İstanbul Kent Üniversitesi, 2024)Teknoloji alanındaki gelişmeler diş hekimliğinde tasarım alanında olduğu gibi hareketli protezlerin üretim yöntemlerinde de son yıllarda kullanılmaya başlanmıştır. Dijital sistemler kullanılarak üretilen hareketli ... -
Dijital egemenlik ve teknolojik rekabet: Küresel ağdaki bölgesel bloklar
Manioğlu, Oğuzhan (DİPAM, 2025)Uluslararası sistemde güç rekabeti, artık yalnızca askeri ya da ekonomik düzlemde değil; dijital altyapılar, veri güvenliği ve yapay zekâ gibi alanlarda da yoğunlaşmaktadır. Bu çerçevede “dijital egemenlik” kavramı, ...


















