Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCeyhan, Ahmet İlkay
dc.date.accessioned2020-10-23T09:11:15Z
dc.date.available2020-10-23T09:11:15Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationCeyhan, A. İ. (2020). Dijitalleşen Kamu Diplomasisi ve Ülke Markası Yaratımının Yeniden Şekillendirilmesi: Türkiye Örneği Üzerine Kısa Bir Analiz. Galatasaray Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi, stratejik İletişim Yönetimi Konferansları-II Yeni Kamu Diplomasisi: İlişki ve Diyalog İnşa Etme. İstanbul.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/235
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherGalatasaray Üniversitesien_US
dc.titleDijitalleşen kamu diplomasisi ve ülke markası yaratımının yeniden şekillendirilmesi: Türkiye örneği üzerine kısa bir analizen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorCeyhan, Ahmet İlkay
dc.relation.journalGalatasaray Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi, stratejik İletişim Yönetimi Konferansları-II Yeni Kamu Diplomasisi: İlişki ve Diyalog İnşa Etmeen_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster