Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Collections in this community
Recent Submissions
-
Digital media and communication practices of Gen Z in the age of artificial intelligence
(Transnational Press London, 2024)Technological advancements have brought about notable improvements in societies, yet they also pose certain risks. The era of artificial intelligence (AI) represents a profound technological evolution, with an ever-growing ... -
The dual role of artificial intelligence in vaccine communication: Challenges and opportunities in fighting misinformation
(Transnational Press London, 2024)In a world increasingly shaped by vast communication networks and platforms, the critical role of communication in public health has, at times, not received the attention it deserves. Yet, as societies grapple with complex ... -
The gender gap in the digital era: reaching algorithmic fairness and technological inclusivity in network society
(University of Girona, 2024)Despite women’s early contributions to computer science, the field became seen as male-do minated, especially after 1980s marketing of computers mainly to men, reducing female parti cipation. Yet, figures like Ada Lovelace ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ... -
Environmentalist Political Communication: Nation-Branding and Political Socialization Through Environmentalism
(Palgrave Macmillan, 2022)Individual, social, and technological developments in the twenty-first century have affected social practices. Environmental issues have become vital in public and political arenas and transformed them (Hansen & Cox, ... -
Yeni medya ortamlarındaki devlet temelli stratejik iletişim sürecinin analizi: Covid-19 salgını sürecinde Türkiye’nin sosyal medyadaki sağlık ve stratejik iletişiminin incelenmesi
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2022)Çağdaş toplumlarda, sağlığı etkileyen unsurlara bakıldığında toplumsal sağlık politikaları kadar iletişim ve onun ayrılmaz bir parçası olan sosyal medyanın önemi yadsınamaz. COVID-19 küresel krizi sürecinde sosyal medya ... -
Dijital çağda tüketicinin duyularına hitap etmek: çoklu duyusal pazarlama üzerine bir araştırma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2022)21. yüzyıl hem tüketici hem de markalar açısından büyük değişimlerin yaşandığı bir dönemdir. Markaların temel amacının ürünü satmaktan çok ürünü yaşatmak olduğu, ürünün özelliklerinden ziyade marka hikâyelerinin konuşulduğu, ... -
Günümüzde toplumsal değerlerin Z Kuşağı bireylerinin sosyalleşmesine etkisi
(Kriter Yayınevi, 2021)... -
Küresel Medya ve Siyaset İletişimi Bağlamında Liderlik Yaratımı: Jacinda Ardern Üzerine Kısa Bir İnceleme
(Gaziantep Üniversitesi, 2021)Öz:Ekonomi ve iletişim sistemlerinin küreselleşerek, ulus devletlerin ötesine geçilmesi tüketici pozisyonundakivatandaşları politikaya katılmaya teşvik etmektedir. Küresel bir iletişim sistemi olan internet vasıtasıylabireylerin ... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021) -
Gelenekselden dijitale halkla ilişkilerin dönüşümü
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Sağlık iletişimi perspektifinde sağlık okuryazarlığı
(HiperLink, 2021)Sağlık ve iletişim insan varlığının en temel iki bileşenidir. Bu iki konuyu bir disiplin içinde birleştiren sağlık iletişimi; hastalıkların önlenmesi, sağlığın geliştirilmesi amacıyla iletişim bilimine ilişkin stratejilerin ...