Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.contributor.authorAslaner, Ahmet Gökçe
dc.date.accessioned2021-03-09T08:03:59Z
dc.date.available2021-03-09T08:03:59Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D., Aslaner, A. G., (2021). Dijital Pazarlama İletişimi kitabı içinde Dijital Dünyada Marka Olmak: Dijital Marka Yönetimi. s. 1-26.en_US
dc.identifier.isbn9786257669016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/282
dc.description.abstractGİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle entegrasyonu zorunlu hale gelmiştir. Bu bağlamda günümüzde dijitalleşme nedeniyle daha da dinamik hale gelen markalaşma süreci, geleneksel markalaşma sürecinden oldukça farklıdır...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKriter Yayınevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectDijital Pazarlama İletişimien_US
dc.subjectDijital Halkla İlişkileren_US
dc.subjectDijital Markalaşmaen_US
dc.titleDijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimien_US
dc.typebookParten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage26en_US
dc.relation.journalDijital Pazarlama İletişimien_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster