Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.date.accessioned2021-03-09T08:23:45Z
dc.date.available2021-03-09T08:23:45Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D. (2020). 21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimi kitabı içinde 21. Yüzyılda Tüketicinin Zihnine Ulaşmak:Nöro Pazarlama.en_US
dc.identifier.isbn9786257130615
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/283
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKriter Yayınevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.title21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlamaen_US
dc.typebookParten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.relation.journal21. Yüzyılda Bütünleşik Pazarlama İletişimien_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster