Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.date.accessioned2022-03-04T15:27:49Z
dc.date.available2022-03-04T15:27:49Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D. (2021) Changing brand communication and advertising during the Covid-19 pandemic: a study on the differentiation strategies of brands’ digital advertising campaigns/ Covid-19 pandemisi’nde değişen marka iletişimi ve reklamcılık: markaların dijital reklam kampanyalarında farklılaşma stratejileri üzerine bir araştırma. N. Doğan Sağlamtimur, T. Fırat, P. M. Sekula, A. Sternik (Ed.). IV. International Covid-19 and current issues congress proceedings book August 7-8, 2021 içinde. ISCYA. 9786057419101en_US
dc.identifier.isbn9786057419101
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/466
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherISCYAen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleChanging brand communication and advertising during the Covid-19 pandemic: a study on the differentiation strategies of brands’ digital advertising campaignsen_US
dc.title.alternativeCovid-19 pandemisi’nde değişen marka iletişimi ve reklamcılık: markaların dijital reklam kampanyalarında farklılaşma stratejileri üzerine bir araştırmaen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/ 0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.relation.journalIV. International Covid-19 and current issues congress proceedings book August 7-8, 2021en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster