• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Öğe Göster 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • Sanat ve Tasarım Ana Sanat Dalı
  • Dijital Oyun Tasarımı Bölümü
  • Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Fakülteler
  • Sanat ve Tasarım Ana Sanat Dalı
  • Dijital Oyun Tasarımı Bölümü
  • Makale Koleksiyonu
  • Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Law graduates and new technology courses

Thumbnail

Göster/Aç

Tam Metin / Full Text (710.2Kb)

Tarih

2022

Yazar

Sarı, Onur
Yücel, Volkan

Üst veri

Tüm öğe kaydını göster

Künye

Yücel, V., & Sarı, O. (2022). LAW GRADUATES and NEW TECHNOLOGY COURSES. Avrasya Sosyal Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 9(3), 65-81.

Özet

Extent of technological innovation has influenced the legal profession just like in any other field. Although law is not a trade or technology discipline, it quickly adapts itself to changes in technology through the sectors it provides legal services. Universities try to meet the legal profession’s technology education demands. While every law student is not expected to gain advanced technological skills, he or she still needs to keep up with artificial intelligence, internet law or legal technology. Artificial intelligence (AI) manifests itself as a part of new philosophy of law. Universities that cannot concentrate on technology courses at the undergraduate LLB curriculum, organize some additional private law courses to overcome their existing deficiency. In this article, the importance of legal technologies (LegalTech) and the systems that try to ensure their inclusion in education will be evaluated.
 
Teknolojik yeniliklerin kapsamı her alanda olduğu gibi hukuk mesleğini de etkilemiştir. Hukuk bir ticaret ya da teknoloji disiplini olmasa da hizmet verdiği sektörler aracılığıyla teknolojideki değişimlere hızla uyum sağlamaktadır. Üniversiteler hukuk mesleğinin teknoloji eğitimi taleplerini karşılamaya çalışmaktadır. Her hukuk öğrencisinin ileri teknolojik beceriler kazanması beklenmese de yapay zekâ, internet hukuku ya da hukuk teknolojisine ayak uydurması gerekmektedir. Özellikle de yapay zekâ, yeni hukuk felsefesinin bir parçası olarak kendini göstermektedir. Lisans LLB müfredatında teknoloji derslerine ağırlık veremeyen üniversiteler, mevcut eksikliklerini gidermek için bazı ek özel hukuk dersleri düzenlemektedir. Bu makalede hukuk teknolojilerinin (HukukTek) önemi ve eğitime dahil edilmesini sağlamaya çalışan sistemler değerlendirilecektir.
 

Kaynak

Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi

Cilt

9

Sayı

3

Bağlantı

https://dergipark.org.tr/tr/pub/asead/issue/71578/1125528
https://hdl.handle.net/20.500.12780/868

Koleksiyonlar

  • Makale Koleksiyonu [24]
  • Makale Koleksiyonu [8]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 




| Yönerge | Rehber | İletişim |

DSpace@Kent

by OpenAIRE
Gelişmiş Arama

sherpa/romeo

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına GöreBu KoleksiyonTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.