Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.date.accessioned2020-10-26T10:28:27Z
dc.date.available2020-10-26T10:28:27Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D. (2018). A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers. B. O. Aydın, E. Şahin, & Ö. Duğan içinde, Public Relations and Advertising Theories: Concepts and Practices (s. 261-288). Berlin: Peter Lang. DOI: https://doi.org/10.3726/b14625en_US
dc.identifier.isbn9783631766804
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.3726/b14625
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/254
dc.description.abstract...en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherPeter Langen_US
dc.titleA research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumersen_US
dc.typebookParten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.identifier.startpage261en_US
dc.identifier.endpage288en_US
dc.relation.journalPublic Relations and Advertising Theories: Concepts and Practicesen_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster