Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCeyhan, Ahmet İlkay
dc.date.accessioned2021-04-07T11:15:11Z
dc.date.available2021-04-07T11:15:11Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationCeyhan, A. İ. (2021). Ağ Toplumu Kapsamında Dijitalleşen Medya ve Siyaset: Siyasal Marka Yaratımının Değerlendirilmesi. Dijital Pazarlama İletişimi içinde, ss 27-49. İstanbul: Kriter Yayınevi.en_US
dc.identifier.isbn9786257669016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/311
dc.description.abstractTeknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil tüketiciler, gelişen dijital teknolojiler ile hem iş hem de özel hayatlarını şekillendirmeye başlamışlardır. Bu değişimin doğal bir sonucu olarak reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama alanında büyük bir dönüşüm yaşanmıştır. Dijital ortamlarda fikir, ürün veya hizmetlerin yeni platformlar üzerinden ilgili hedef kitleye iletilmesi olarak tanımlanan dijital pazarlama iletişimi ise yeni ve birleştirici bir kavram olarak ortaya çıkmıştır. Bu noktada, tüketicilerle çift yönlü iletişim akışı kurulmasını; markaların tanıtılmasını ve satışın artırılmasını destekleyen dijital pazarlama iletişiminin doğru yönetilmesi kurumlar açısından oldukça önemlidir. Bu kitabın amacı, dijital çağda yeni nesil tüketicilere ulaşmanın anahtarlarından biri olan dijital pazarlama iletişimi alanına katkı sağlamaktır. Bu bağlamda kitapta; dijital marka yönetimi, dijital pazarlama iletişimi, dijital siyasal kampanya yönetimi, nöro pazarlama, viral pazarlama, dijital iletişimde yer markalama, sosyal medya ve dijital halkla ilişkiler gibi konulara açıklık getirilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKriter Yayınevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleAğ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesien_US
dc.typebookParten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0002-1414-9805en_US
dc.contributor.institutionauthorCeyhan, Ahmet İlkay
dc.identifier.startpage27en_US
dc.identifier.endpage49en_US
dc.relation.journalDijital Pazarlama İletişimien_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster