Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.date.accessioned2022-03-04T14:25:10Z
dc.date.available2022-03-04T14:25:10Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D. (2021). Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma. A. İ. Ceyhan, D. A. Aslaner (Ed.). Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri içinde (1-34 ss.) İstanbul: Kriter Yayınevi. 9786258012118.en_US
dc.identifier.isbn9786258012118
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/464
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKriter Yayınevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleDijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırmaen_US
dc.typebookParten_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/ 0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage34en_US
dc.relation.journalDijital Çağda Z Kuşağı Gerçeklerien_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster