Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydın Aslaner, Duygu
dc.contributor.authorAslaner, Ahmet Gökçe
dc.date.accessioned2022-03-04T16:17:17Z
dc.date.available2022-03-04T16:17:17Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.citationAydın Aslaner, D., Aslaner, A. G. (Ed.). (2021). Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri (1. baskı). İstanbul: Kriter Yayınevi. 9786258012118.en_US
dc.identifier.isbn9786258012118
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/467
dc.description.abstract21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi sürecinin tüm dünyayı etkisi altına alması ile neredeyse hayatın her alanında radikal değişimler ve dönüşümler yaşanmıştır. Toplumun önemli bir yapı taşını oluşturan gençler ve dolayısıyla Z kuşağı, her aşamada yeni değerlerin inşa edildiği dijital çağda önemli ve etkin bir rol üstlenmektedir. Günümüzde, Z kuşağını doğru bir biçimde okuyabilmek aslında geleceği anlayabilmektir. Bu bağlamda “Dijital Çağda Z Kuşağı Gerçekleri” kitabı, Z kuşağını yeni dünya düzeninde anlamaya yönelik bir içerikle hem akademiye hem de sektöre önemli bir kaynak olmayı amaçlamaktadır. 25 yazar tarafından 19 bölüm olarak kaleme alınan bu kitap, dijital çağda Z kuşağı gerçeklerini ortaya koymaya yönelik araştırma, derleme ve incelemeleri içermektedir. Bu bağlamda kitapta; markalaşma, dijital pazarlama, yeşil pazarlama, reklamcılık, halkla ilişkiler, dijital iletişim, eğitim, e-spor, dijital gazetecilik, dijital oyunlar, dijital siyasal iletişim, dijital okuryazarlık, dijital kültür, sosyal medya, postfeminizm ve tüketici davranışları gibi konular sosyal bilimler çerçevesinde, Z kuşağı perspektifinden detaylı bir biçimde incelenmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKriter Yayınevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleDijital çağda Z kuşağı gerçeklerien_US
dc.typebooken_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/ 0000-0003-1924-1472en_US
dc.contributor.institutionauthorAydın Aslaner, Duygu
dc.contributor.institutionauthorAslaner, Ahmet Gökçe
dc.relation.journalDijital çağda Z kuşağı gerçeklerien_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster