Makale Koleksiyonu
Recent Submissions
-
Dijital pazarlamada yeni trend CGI animasyon teknolojisi: Avantaj ve dezavantajları
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2024)Dijital pazarlama dünyasında giderek daha belirgin bir rol oynayan, marka kampanyalarının yaratıcılığını ve etkileşimini artırmak için yaygın bir şekilde kullanılır hale gelen CGI animasyon teknolojisinin incelenmesi ... -
The role of AI-driven content, smart technologies, and disinformation in the 2024 U.S. presidential elections
(Ozan ÖRMECİ, 2025)This study examines the influence of smart technologies and algorithms on voter behavior, with a particular focus on their role in the 2024 United States (U.S.) presidential elections. By curating content based on user ... -
The gender gap in the digital era: reaching algorithmic fairness and technological inclusivity in network society
(University of Girona, 2024)Despite women’s early contributions to computer science, the field became seen as male-do minated, especially after 1980s marketing of computers mainly to men, reducing female parti cipation. Yet, figures like Ada Lovelace ... -
Yeni medya ortamlarındaki devlet temelli stratejik iletişim sürecinin analizi: Covid-19 salgını sürecinde Türkiye’nin sosyal medyadaki sağlık ve stratejik iletişiminin incelenmesi
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2022)Çağdaş toplumlarda, sağlığı etkileyen unsurlara bakıldığında toplumsal sağlık politikaları kadar iletişim ve onun ayrılmaz bir parçası olan sosyal medyanın önemi yadsınamaz. COVID-19 küresel krizi sürecinde sosyal medya ... -
Dijital çağda tüketicinin duyularına hitap etmek: çoklu duyusal pazarlama üzerine bir araştırma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2022)21. yüzyıl hem tüketici hem de markalar açısından büyük değişimlerin yaşandığı bir dönemdir. Markaların temel amacının ürünü satmaktan çok ürünü yaşatmak olduğu, ürünün özelliklerinden ziyade marka hikâyelerinin konuşulduğu, ... -
Küresel Medya ve Siyaset İletişimi Bağlamında Liderlik Yaratımı: Jacinda Ardern Üzerine Kısa Bir İnceleme
(Gaziantep Üniversitesi, 2021)Öz:Ekonomi ve iletişim sistemlerinin küreselleşerek, ulus devletlerin ötesine geçilmesi tüketici pozisyonundakivatandaşları politikaya katılmaya teşvik etmektedir. Küresel bir iletişim sistemi olan internet vasıtasıylabireylerin ... -
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ...