• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-7 of 7

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...

Dijital pazarlama iletişimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Thumbnail

Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ...
Thumbnail

Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2021)
Thumbnail

Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler 

Aydın Aslaner, Duygu; Aydın, Gülşah (Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ...

Changing brand communication and advertising during the Covid-19 pandemic: a study on the differentiation strategies of brands’ digital advertising campaigns 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...
Thumbnail

The changing nature of business life in Covid-19 pandemic: a study on employees in advertising and public relations industry 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aydın Aslaner, Duygu (7)
Aslaner, Ahmet Gökçe (2)Aydın, Gülşah (1)Ceyhan, Ahmet İlkay (1)Sabırcan, Figen (1)SubjectDijital Halkla İlişkiler (1)Dijital Markalaşma (1)Dijital Pazarlama İletişimi (1)Influencer marketing (1)Influencer pazarlaması (1)Social influence (1)Social influencer marketing (1)Sosyal etki (1)Sosyal etki pazarlaması (1)... View MoreDate Issued
2021 (7)
Full Text StatusWith Full Text (6)Without Full Text (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide || Instruction || Library || İstanbul Kent University || OAI-PMH ||

İstanbul Kent University, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
İstanbul Kent University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.