Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Özet
Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ...
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021)
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)
21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ...