• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Küçük Resim

Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
Küçük Resim

The changing nature of business life in Covid-19 pandemic: a study on employees in advertising and public relations industry 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...

Dijital pazarlama iletişimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Küçük Resim

Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler 

Aydın Aslaner, Duygu; Aydın, Gülşah (Pamukkale Üniversitesi, 2021)
Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ...
Küçük Resim

Changing brand communication and advertising during the Covid-19 pandemic: a study on the differentiation strategies of brands’ digital advertising campaigns 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...
Küçük Resim

Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2021)
Küçük Resim

Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ...



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Aydın Aslaner, Duygu (7)
Aslaner, Ahmet Gökçe (2)Aydın, Gülşah (1)Ceyhan, Ahmet İlkay (1)Sabırcan, Figen (1)Anahtar KelimeDijital Halkla İlişkiler (1)Dijital Markalaşma (1)Dijital Pazarlama İletişimi (1)Influencer marketing (1)Influencer pazarlaması (1)Social influence (1)Social influencer marketing (1)Sosyal etki (1)Sosyal etki pazarlaması (1)... Daha FazlaYayın Tarihi
2021 (7)
Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (6)Tam Metni Olmayanlar (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.