Güncel Gönderiler: İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi
Toplam kayıt 252, listelenen: 181-200
-
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ... -
Kurumsal sosyal sorumluluk anlayışının sivil toplum kuruluşlarına etkileri
(Yüksekbilgili Eğitim ve Danışmanlık, 2021)Bu makalede Türkiye’de faaliyet gösteren çeşitli Sivil Toplum Kuruluşları’nda çeşitli kademelerde görev alan ya da gönüllülük esasıyla katılım gösteren bireylerin diğer işletme / firmaların gerçekleştirdikleri sosyal ... -
Çocukluk travması: stresle başa çıkma tarzları ve erken dönem uyumsuz şema alanları
(Kriter Yayınevi, 2021)... -
Understanding the Eastern Mediterranean Policy of France and Recent Tensions with Turkey
(UPA Strategic Affairs, 2021)Abstract: As one of the ancient powers of the Mediterranean, France has been implementing active policies in recent years in response to geopolitical developments in the Eastern Mediterranean region under Emmanuel Macron’s ... -
The new imperialism in Central and Eastern Europe
(METU, 2020)This study examines the Eastern enlargement of the European Union within the frame of imperialism. The existing literature on the Eastern enlargement has typically framed the transition of Central and Eastern European ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Sağlık iletişimi perspektifinde sağlık okuryazarlığı
(HiperLink, 2021)Sağlık ve iletişim insan varlığının en temel iki bileşenidir. Bu iki konuyu bir disiplin içinde birleştiren sağlık iletişimi; hastalıkların önlenmesi, sağlığın geliştirilmesi amacıyla iletişim bilimine ilişkin stratejilerin ... -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ... -
Şanghay İşbirliği Örgütü’nün enerji güvenliği politikaları çerçevesinde Çin-Rusya ilişkilerini anlamak
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2021)Küresel siyasette son dönemde adından söz ettiren görece yeni bir bölgesel/uluslararası oluşum olan Şanghay İşbirliği Örgütü (ŞİÖ), enerji güvenliği anlamında da etkin olmaya çalışmaktadır. Bu bağlamda, ŞİÖ Enerji Kulübü’nün ... -
Türk-Amerikan ilişkilerinde 8 büyük kriz
(IJEASS, 2020)Bir dönem örnek bir müttefiklik ilişkisi olarak gösterilen Türk-Amerikan ittifakı, 1960’lardan bugüne birçok krizle yüzleşmek zorunda kalmıştır. Krizler, farklı sebeplerden kaynaklanmasına karşın, her ikiye ülkeye de zarar ... -
1980 sonrası Türkiye'de "hane"nin söylemsel inşası
(Akademisyen Kitabevi, 2021)Giriş 1. Bölüm Kavramsal Çerçeve 1.1. Hanenin Tanımı, Hane Ve Ailenin Çerçevesi Olarak Gündelik Hayat 1.1.1. Hanenin Tanımı 1.1.2. Hane-Aile İlişkisi 1.1.3. Hane-Aile İlişkisinde İktidarların Mücadele Alanı Olarak ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)...