Güncel Gönderiler: Fakülteler
Toplam kayıt 794, listelenen: 681-700
-
The new imperialism in Central and Eastern Europe
(METU, 2020)This study examines the Eastern enlargement of the European Union within the frame of imperialism. The existing literature on the Eastern enlargement has typically framed the transition of Central and Eastern European ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Sağlık iletişimi perspektifinde sağlık okuryazarlığı
(HiperLink, 2021)Sağlık ve iletişim insan varlığının en temel iki bileşenidir. Bu iki konuyu bir disiplin içinde birleştiren sağlık iletişimi; hastalıkların önlenmesi, sağlığın geliştirilmesi amacıyla iletişim bilimine ilişkin stratejilerin ... -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ... -
The impact of leadership style on organizational citizenship behavior: determining the level of motivation in health workers
(IJLS, 2019)Öz Today's organizations must adapt to environmental changes so that they can survive within the rapidly changing conditions of competition. In order to achieve organizational performance and effectiveness in institutional ... -
The mediator role of use of emotion in the association be-tween personality traits and workaholism
(Ediciones de la Universidad de Murcia, 2020)... -
Çalışma yaşamında duyguları yönetmenin işkolik üzerindeki etkisi: sağlık çalışanları üzerine bir uygulama
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2020)... -
Sağlık yöneticilerinin algılanan liderlik tarzlarının çalışanların motivasyon seviyeleri üzerindeki etkisinin belirlenmesi
(Sağlık Akademisyenleri Derneği, 2020)... -
Sağlık hizmet kalitesinin değerlendirilmesi; Servqual modeli bir hastane uygulaması
(Hasta ve Yakınları Hakları Savunma Araştırma ve Geliştirme Derneği, 2020)... -
Şanghay İşbirliği Örgütü’nün enerji güvenliği politikaları çerçevesinde Çin-Rusya ilişkilerini anlamak
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2021)Küresel siyasette son dönemde adından söz ettiren görece yeni bir bölgesel/uluslararası oluşum olan Şanghay İşbirliği Örgütü (ŞİÖ), enerji güvenliği anlamında da etkin olmaya çalışmaktadır. Bu bağlamda, ŞİÖ Enerji Kulübü’nün ... -
Türk-Amerikan ilişkilerinde 8 büyük kriz
(IJEASS, 2020)Bir dönem örnek bir müttefiklik ilişkisi olarak gösterilen Türk-Amerikan ittifakı, 1960’lardan bugüne birçok krizle yüzleşmek zorunda kalmıştır. Krizler, farklı sebeplerden kaynaklanmasına karşın, her ikiye ülkeye de zarar ... -
1980 sonrası Türkiye'de "hane"nin söylemsel inşası
(Akademisyen Kitabevi, 2021)Giriş 1. Bölüm Kavramsal Çerçeve 1.1. Hanenin Tanımı, Hane Ve Ailenin Çerçevesi Olarak Gündelik Hayat 1.1.1. Hanenin Tanımı 1.1.2. Hane-Aile İlişkisi 1.1.3. Hane-Aile İlişkisinde İktidarların Mücadele Alanı Olarak ... -
Antenatal dönemde mobil sağlık hizmetleri
(İnönü Üniversitesi, 2020)Günümüzde modern teknoloji kullanımlarının gelişmesiyle birlikte dijitalleşme her sektöre yansımıştır. Dijitalleşmenin sağlık sektöründeki yansımaları olan dijital sağlık, elektronik sağlık (e-sağlık) ve mobil sağlık ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)...

















