Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSarı, Onur
dc.contributor.authorYücel, Volkan
dc.date.accessioned2024-07-29T12:42:42Z
dc.date.available2024-07-29T12:42:42Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationYücel, V., & Sarı, O. (2022). LAW GRADUATES and NEW TECHNOLOGY COURSES. Avrasya Sosyal Ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 9(3), 65-81.en_US
dc.identifier.issn2148-9963
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/asead/issue/71578/1125528
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12780/868
dc.description.abstractExtent of technological innovation has influenced the legal profession just like in any other field. Although law is not a trade or technology discipline, it quickly adapts itself to changes in technology through the sectors it provides legal services. Universities try to meet the legal profession’s technology education demands. While every law student is not expected to gain advanced technological skills, he or she still needs to keep up with artificial intelligence, internet law or legal technology. Artificial intelligence (AI) manifests itself as a part of new philosophy of law. Universities that cannot concentrate on technology courses at the undergraduate LLB curriculum, organize some additional private law courses to overcome their existing deficiency. In this article, the importance of legal technologies (LegalTech) and the systems that try to ensure their inclusion in education will be evaluated.en_US
dc.description.abstractTeknolojik yeniliklerin kapsamı her alanda olduğu gibi hukuk mesleğini de etkilemiştir. Hukuk bir ticaret ya da teknoloji disiplini olmasa da hizmet verdiği sektörler aracılığıyla teknolojideki değişimlere hızla uyum sağlamaktadır. Üniversiteler hukuk mesleğinin teknoloji eğitimi taleplerini karşılamaya çalışmaktadır. Her hukuk öğrencisinin ileri teknolojik beceriler kazanması beklenmese de yapay zekâ, internet hukuku ya da hukuk teknolojisine ayak uydurması gerekmektedir. Özellikle de yapay zekâ, yeni hukuk felsefesinin bir parçası olarak kendini göstermektedir. Lisans LLB müfredatında teknoloji derslerine ağırlık veremeyen üniversiteler, mevcut eksikliklerini gidermek için bazı ek özel hukuk dersleri düzenlemektedir. Bu makalede hukuk teknolojilerinin (HukukTek) önemi ve eğitime dahil edilmesini sağlamaya çalışan sistemler değerlendirilecektir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherİrfan Türkoğluen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPhilosophy of Lawen_US
dc.subjectLLBen_US
dc.subjectFinTechen_US
dc.subjectLegalTechen_US
dc.subjectIP Lawen_US
dc.subjectHukuk Felsefesien_US
dc.subjectFinTeken_US
dc.subjectHukukTeken_US
dc.subjectIP Hukukuen_US
dc.titleLaw graduates and new technology coursesen_US
dc.title.alternativeHukuk mezunları ve yeni teknoloji eğitimlerien_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.departmentİstanbul Kent Üniversitesi, Fakülteler, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Dijital Oyun Tasarımı Bölümüen_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0002-9026-7600en_US
dc.contributor.authorIDhttps://orcid.org/0000-0003-4240-3206en_US
dc.contributor.institutionauthorSarı, Onur
dc.contributor.institutionauthorYücel, Volkan
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage65en_US
dc.identifier.endpage81en_US
dc.relation.journalAvrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster