Search
Now showing items 1-10 of 17
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
(Akademisyen Kitabevi, 2019)
Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ...
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
(Kriter Yayınevi, 2020)
...
Yönetişime yeni bir bakış: kurumsal marka yönetişimi
(Kriter Yayınevi, 2018)
...
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ
Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama
(Kriter Yayınevi, 2020)
...
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
(Yalova Üniversitesi, 2020)
Öz
Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir
satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak
reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ...
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)
Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ...
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)
GİRİŞ
Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ...
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)
...