• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Yönetişime yeni bir bakış: kurumsal marka yönetişimi 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2018)
...
Thumbnail

Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
Thumbnail

21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)
...
Thumbnail

The changing nature of business life in Covid-19 pandemic: a study on employees in advertising and public relations industry 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...

Dijital pazarlama iletişimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...

Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş 

Aydın Aslaner, Duygu (Akademisyen Kitabevi, 2019)
Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ...

Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective 

Aydın Aslaner, Duygu (Peter Lang, 2018)
...

A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers 

Aydın Aslaner, Duygu (Peter Lang, 2018)
...

Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V. 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)
...
Thumbnail

Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma 

Aydın Aslaner, Duygu (Literatürk Akademi, 2020)
GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Aydın Aslaner, Duygu (18)
Aslaner, Ahmet Gökçe (3)Aydın, Gülşah (1)Ceyhan, Ahmet İlkay (1)Sabırcan, Figen (1)SubjectAdvertising (1)Advertising in Turkey (1)AI (1)Artificial intelligence (1)Communication (1)Darüşşafaka Cemiyeti (1)Digital Advertising (1)Digital sensory marketing (1)Dijital duyusal pazarlama (1)Dijital Halkla İlişkiler (1)... View MoreDate Issued2021 (7)2020 (5)2018 (3)2019 (1)2022 (1)2024 (1)Full Text StatusWith Full Text (12)Without Full Text (6)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide || Instruction || Library || İstanbul Kent University || OAI-PMH ||

İstanbul Kent University, İstanbul, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
İstanbul Kent University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.