• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
  •   DSpace Ana Sayfası
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 18, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Yönetişime yeni bir bakış: kurumsal marka yönetişimi 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2018)
...
Küçük Resim

Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)
GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ...
Küçük Resim

21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)
...
Küçük Resim

The changing nature of business life in Covid-19 pandemic: a study on employees in advertising and public relations industry 

Aydın Aslaner, Duygu (ISCYA, 2021)
...

Dijital pazarlama iletişimi 

Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)
Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ...

Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş 

Aydın Aslaner, Duygu (Akademisyen Kitabevi, 2019)
Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ...

Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective 

Aydın Aslaner, Duygu (Peter Lang, 2018)
...

A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers 

Aydın Aslaner, Duygu (Peter Lang, 2018)
...

Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V. 

Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)
...
Küçük Resim

Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma 

Aydın Aslaner, Duygu (Literatürk Akademi, 2020)
GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ...
  • 1
  • 2



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliKurum Yazarına Göre

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

Yazar
Aydın Aslaner, Duygu (18)
Aslaner, Ahmet Gökçe (3)Aydın, Gülşah (1)Ceyhan, Ahmet İlkay (1)Sabırcan, Figen (1)Anahtar KelimeAdvertising (1)Advertising in Turkey (1)AI (1)Artificial intelligence (1)Communication (1)Darüşşafaka Cemiyeti (1)Digital Advertising (1)Digital sensory marketing (1)Dijital duyusal pazarlama (1)Dijital Halkla İlişkiler (1)... Daha FazlaYayın Tarihi2021 (7)2020 (5)2018 (3)2019 (1)2022 (1)2024 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (12)Tam Metni Olmayanlar (6)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Rehber || Yönerge || Kütüphane || İstanbul Kent Üniversitesi || OAI-PMH ||

İstanbul Kent Üniversitesi, İstanbul, Türkiye
İçerikte herhangi bir hata görürseniz, lütfen bildiriniz:

Creative Commons License
İstanbul Kent Üniversitesi Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Kent:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.