Güncel Gönderiler: Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Toplam kayıt 42, listelenen: 1-20
-
The effect of mental and emotional involvement in stories in advertisements on brand trust
(Malatya Turgut Özal Üniversitesi, 2025)The purpose of this study is to examine the mental and emotional engagement levels of storytelling-based advertisement content on consumers and to evaluate the impact of this engagement on brand trust in the context of ... -
Siyasal iletişimde yapay zekâ ve veri odaklı dönüşüm
(Akademik Çalışmalar Derneği, 2025)Dijital teknolojilerin hızlı gelişimi, siyasal iletişim alanında köklü dönüşümlere yol açmakta ve bu dönüşümde yapay zekâ önemli bir rol üstlenmektedir. Bu çalışma, dijitalleşmenin etkisiyle giderek veri odaklı hale gelen ... -
Toplumsal cinsiyet perspektifinden özel gün reklamlarının gösterge bilimsel analizi: Türkiye’de Anneler Günü, Babalar Günü ve 8 Mart Dünya Kadınlar Günü reklamlarının incelenmesi
(Akademisyen Yayınevi, 2025)Kapitalist toplum içerisinde egemen olan ataerkil ideoloji özel gün reklamcılığı üzerinden toplumsal cinsiyeti rollerini yeniden inşa etmektedir. Özel gün reklamcılığı, bir yandan tüketim ekonomisinin itici gücünü oluştururken ... -
Dijital pazarlamada yeni trend CGI animasyon teknolojisi: Avantaj ve dezavantajları
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2024)Dijital pazarlama dünyasında giderek daha belirgin bir rol oynayan, marka kampanyalarının yaratıcılığını ve etkileşimini artırmak için yaygın bir şekilde kullanılır hale gelen CGI animasyon teknolojisinin incelenmesi ... -
The role of AI-driven content, smart technologies, and disinformation in the 2024 U.S. presidential elections
(Ozan ÖRMECİ, 2025)This study examines the influence of smart technologies and algorithms on voter behavior, with a particular focus on their role in the 2024 United States (U.S.) presidential elections. By curating content based on user ... -
Rediscovering Anatolia: Fire of Anatolia
(Diamond Scientific Publishing, 2024)In dance, which can be considered a form of representation, it is crucial to examine how elements are addressed and presented to the audience through a particular narrative. This process is not independent of political, ... -
Digital media and communication practices of Gen Z in the age of artificial intelligence
(Transnational Press London, 2024)Technological advancements have brought about notable improvements in societies, yet they also pose certain risks. The era of artificial intelligence (AI) represents a profound technological evolution, with an ever-growing ... -
The dual role of artificial intelligence in vaccine communication: Challenges and opportunities in fighting misinformation
(Transnational Press London, 2024)In a world increasingly shaped by vast communication networks and platforms, the critical role of communication in public health has, at times, not received the attention it deserves. Yet, as societies grapple with complex ... -
The gender gap in the digital era: reaching algorithmic fairness and technological inclusivity in network society
(University of Girona, 2024)Despite women’s early contributions to computer science, the field became seen as male-do minated, especially after 1980s marketing of computers mainly to men, reducing female parti cipation. Yet, figures like Ada Lovelace ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ... -
Environmentalist Political Communication: Nation-Branding and Political Socialization Through Environmentalism
(Palgrave Macmillan, 2022)Individual, social, and technological developments in the twenty-first century have affected social practices. Environmental issues have become vital in public and political arenas and transformed them (Hansen & Cox, ... -
Yeni medya ortamlarındaki devlet temelli stratejik iletişim sürecinin analizi: Covid-19 salgını sürecinde Türkiye’nin sosyal medyadaki sağlık ve stratejik iletişiminin incelenmesi
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2022)Çağdaş toplumlarda, sağlığı etkileyen unsurlara bakıldığında toplumsal sağlık politikaları kadar iletişim ve onun ayrılmaz bir parçası olan sosyal medyanın önemi yadsınamaz. COVID-19 küresel krizi sürecinde sosyal medya ... -
Dijital çağda tüketicinin duyularına hitap etmek: çoklu duyusal pazarlama üzerine bir araştırma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2022)21. yüzyıl hem tüketici hem de markalar açısından büyük değişimlerin yaşandığı bir dönemdir. Markaların temel amacının ürünü satmaktan çok ürünü yaşatmak olduğu, ürünün özelliklerinden ziyade marka hikâyelerinin konuşulduğu, ... -
Günümüzde toplumsal değerlerin Z Kuşağı bireylerinin sosyalleşmesine etkisi
(Kriter Yayınevi, 2021)... -
Küresel Medya ve Siyaset İletişimi Bağlamında Liderlik Yaratımı: Jacinda Ardern Üzerine Kısa Bir İnceleme
(Gaziantep Üniversitesi, 2021)Öz:Ekonomi ve iletişim sistemlerinin küreselleşerek, ulus devletlerin ötesine geçilmesi tüketici pozisyonundakivatandaşları politikaya katılmaya teşvik etmektedir. Küresel bir iletişim sistemi olan internet vasıtasıylabireylerin ... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021)