Başlık için Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü listeleme
Toplam kayıt 42, listelenen: 1-20
-
Ağ toplumu kapsamında dijitalleşen medya ve siyaset: siyasal marka yaratımının değerlendirilmesi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Ağ toplumunun başka bir yüzü: Avatar aktivizmi ve Joker (2019) imgelemi
(Deniz YENGİN, 2021)2019 senesinde gösterime giren Joker filmi, küresel çapta izleyici kitlesine ulaşmış olan popüler bir sinema filmidir. Filmin gösterime girdiği sene, Joker (2019) filminin başrolündeki Joker karakterinin yüz boyası, maskesi ... -
A Brief analysis of Turkey–France relations in terms of media diplomacy: example of Aujourd’hui La Turquie
(Springer, 2022)Politics is a social operation. Social functioning has affected political elements and many cultural, technological, economic, and social issues thanks to the increasing volume in international functioning. The size and ... -
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
(Üsküdar Üniversitesi, 2020)Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
(Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine siyasal iletişim açısından bir bakış
(Nobel Akademik Yayınevi, 2019)... -
Digital media and communication practices of Gen Z in the age of artificial intelligence
(Transnational Press London, 2024)Technological advancements have brought about notable improvements in societies, yet they also pose certain risks. The era of artificial intelligence (AI) represents a profound technological evolution, with an ever-growing ... -
Digital politics: political engagement in the new digital age- the case of Turkey
(Türkmen Kitabevi, 2020)... -
Dijital çağda tüketicinin duyularına hitap etmek: çoklu duyusal pazarlama üzerine bir araştırma
(Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2022)21. yüzyıl hem tüketici hem de markalar açısından büyük değişimlerin yaşandığı bir dönemdir. Markaların temel amacının ürünü satmaktan çok ürünü yaşatmak olduğu, ürünün özelliklerinden ziyade marka hikâyelerinin konuşulduğu, ... -
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
(Akademisyen Kitabevi, 2019)Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
(Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital çağda z kuşağının markası olmak: z kuşağının giyim markaları üzerine bir araştırma
(Kriter Yayınevi, 2021) -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
(Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Dijital iletişim çağında siyasetin dijitalleşmesi üzerine bir inceleme: post-truth ve dijital siyasetin sahte haber ekseninde analizi
(Anadolu Üniversitesi, 2019)ÖZET Bu çalışma, dijitalleşen iletişim çağında medya ile siyaset arasındaki ilişkiyi ve geliştirdikleri yapıları ortaya koymaya çalışmaktadır. Siyasi erk ve yapılarının, dijitalleşen iletişim yapıları çerçevesinde oluşan ... -
Dijital pazarlama iletişimi
(Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Dijital pazarlamada yeni trend CGI animasyon teknolojisi: Avantaj ve dezavantajları
(İstanbul Kent Üniversitesi, 2024)Dijital pazarlama dünyasında giderek daha belirgin bir rol oynayan, marka kampanyalarının yaratıcılığını ve etkileşimini artırmak için yaygın bir şekilde kullanılır hale gelen CGI animasyon teknolojisinin incelenmesi ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ...