Güncel Gönderiler: Araştırma Çıktıları | TR-Dizin | WoS | Scopus | PubMed
Toplam kayıt 483, listelenen: 421-440
-
Entre thérapie de couple et thérapiesexuelle : une approchecognitivo-comportementale. Uneconversation avec Mehmet Sungur.
(ELSEVIER, 2021)Résumé Le professeur Mehmet Sungur, Président de la Fédération Européenne de Sexologie (EFS) a accordé à Alain Giami une interview dans laquelle il développe son parcours professionnel en médecine et en psychiatrie, son ... -
Employee experience management
(Peter Lang, 2021)Introduction The conditions of the business world are evolving day by day, especially with agile transitions to technology and knowledge-based industries. In times of agile change, with the increasing speed of economic, ... -
Assessment of efficiency of two different intraoral scanners in determination of caries related volume loss
(Türkiye Klinikleri, 2020)Abstract Aim: Digital impressions taken with intraoral scanners are applications with proven validity. The data obtained with these systems can be virtually evaluated in three dimensions (3D). The aim of the study was ... -
Do ginger extract, natural honey and bitter chocolate remineralize enamel surface as fluoride toothpastes? An in vitro study
(Wolters Kluwer, 2021)Background and Aim: In recent literatures, much attention has been given to natural products for their health benefits. In this study, the objective was to measure the efficacy of the ginger‑honey‑chocolate mixture as ... -
Tarım sektörü, haksız rekabet ve son dakika sipariş iptalleri
(Bahçeşehir Üniversitesi, 2021)Tarım ürünlerinin ana tedarikçisi durumundaki tarım üreticilerinin korunması devletin anayasal bir ödevi durumundadır. Bununla beraber, tarım sektöründe özellikle tarım üreticileri aleyhine gerçekleştirilen haksız ticari ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
(Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ... -
The mediator role of use of emotion in the association be-tween personality traits and workaholism
(Ediciones de la Universidad de Murcia, 2020)... -
Antenatal dönemde mobil sağlık hizmetleri
(İnönü Üniversitesi, 2020)Günümüzde modern teknoloji kullanımlarının gelişmesiyle birlikte dijitalleşme her sektöre yansımıştır. Dijitalleşmenin sağlık sektöründeki yansımaları olan dijital sağlık, elektronik sağlık (e-sağlık) ve mobil sağlık ... -
Kitle fonlaması platformunun bilgi formundan sorumluluğu
(İzmir Barosu, 2020)Kitle fonlaması alternatif bir finansman modeli olarak Türk sermaye piyasası hukuku mevzuatına girmiştir. Bununla beraber, kitle fonlaması platformlarının hukuki sorumluluğuna dair hukuki belirlilik henüz sağlanmış değildir. ... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
(Peter Lang, 2018)... -
COVID-19 pandemic and personal protective equipment: evaluation of equipment comfort and user attitude
(Routledge Journals, Taylor & Francis, 2020)Abstract This study aimed to evaluate the comfort of personal protective equipment (PPE) used during the COVID-19 and attitudes of healthcare professionals regarding the use of PPE. Descriptive research was conducted with ... -
A research study on the influence of star strategy in advertising on imitation behavior of consumers
(Peter Lang, 2018)... -
Ethics in management:ethical leadership and culture
(IGI Global, 2020)ABSTRACT Recently, ethics is one of the fundamental issues that companies had to pay attention to because of global economic crises, corporate scandals, and rising importance of environmental concerns. Furthermore, scarcity ... -
Sustainable suppley chain management and total quality management in health sector
(IGI Global, 2020)ABSTRACT The supply system in health sector determines effective stock management, regular material supply, speed, and quality of maintenance and service process. Elimination of all non-value-adding activities, movements, ... -
Naruto v. Slater davasının Türk fikir ve sanat eserleri hukuku açısından değerlendirilmesi
(Bahçeşehir Üniversitesi, 2019)“Eser sahibi” kavramı fikir ve sanat eserleri hukukunun ana kavramlarından biri olarak bir eser üzerindeki hakların kime ait olacağı konusunda belirleyicidir. Bir ilk sav olarak, eser yaratma eyleminin insanlar tarafından ... -
Paya dayalı kitle fonlamasında fon kullanımının denetimi üzerine bir değerlendirme
(İstanbul Medipol Üniversitesi Hukuk Fakültesi, 2020)Girişimcilerin kitle fonlaması yoluyla halktan para toplayabilmeleri hukuken imkân dahilindedir. Paya dayalı kitle fonlaması piyasasının gelişimi için ise toplanan fonların kullanım amacı ve yerlerinin denetlenmesi konusunda ... -
Kişilik haklarının internet ortamında telif haklarına dair tedbir kararı vasıtasıyla korunması
(Yeditepe Üniversitesi Hukuk Fakültesi, 2020)ÖZ İnternet ortamından yapılan yayınlar suretiyle kişilik haklarının ihlali günümüzde sıkça rastlanan bir olaydır. Bu yayınların etkisinin ivedilikle ortadan kaldırılması amacıyla öngörülen internet ortamına özel istisnai ... -
Karşılaştırmalı hukukta genel kurul kararlarının iptali davalarında gösterilecek teminat kapsamında “şirketin muhtemel zararları” kavramı
(Türk Barolar Birliği, 2019)Özet: 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu (TTK) m. 448(3) düzenlemesinde genel kurul kararlarının iptali istemiyle açılan davalarda davalı şirket tarafından davacıdan teminat gösterilmesini mahkemeden isteme hakkına yer ... -
Kırsal turizm ve türlerine yönelik hazırlanan lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
(International Balkan University, 2020)Turistik ürün çeşitlendirmesi içerisinde yer alan ve özellikle 2000’li yıllardan sonra sadece Türkiye’de değil dünyada da büyük ilgi görmeye başlayan kırsal turizm her geçen gün daha fazla turistin katıldığı bir turizm ... -
Destinasyonlar için marka aşkının marka sadakati üzerindeki etkisi: Bodrum örneği
(Quarterly in Year, 2020)Son yıllarda literatürde yer edinmeye başlayan marka aşkı ve marka sadakati kavramları, insan odaklı bir endüstri olan turizm ve seyahat endüstrisinde de destinasyon markası kapsamında ele alınmaktadır. Bir marka gibi ...