Browsing by Author "Aydın Aslaner, Duygu"
Now showing items 1-17 of 17
-
21. Yüzyılda tüketicinin zihnine ulaşmak: nöro pazarlama
Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)... -
Covid-19 sürecinde çevirimiçi eğitimde halkla ilişkiler faaliyetlerinin rolü: türkiye’nin eğitim alanındaki ilk sivil toplum kuruluşu olan darüşşafaka cemiyeti’nin yaptığı çalışmalar üzerine bir araştırma
Aydın Aslaner, Duygu (Üsküdar Üniversitesi, 2020)Sivil toplum kuruluşları (NGO), toplumda sağlık, sosyal yardımlaşma, doğal afetler, bilimteknoloji, çevre ve eğitim alanlarında faaliyet göstererek, iç ve dış paydaşlarına karşı sorumluluklarını yerine getirmekte ve toplumsal ... -
Covid‐19 pandemisinde elektronik ağızdan ağıza Pazarlamanın (e‐womm’un) marka bilinirliğine etkisi: Şölen luppo üzerine bir araştırma
Aydın Aslaner, Duygu (Literatürk Akademi, 2020)GİRİŞ Dijitalleşme birlikte tüketicilerin markalar hakkında elde ettiği olumlu veya olumsuz deneyimleri dile getirmeleri, pazarlama disiplini açısından önemli bir konu haline gelmiştir. Tüketiciler açısından markalar ... -
Dijital çağda tüketicinin duyularına hitap etmek: çoklu duyusal pazarlama üzerine bir araştırma
Aydın Aslaner, Duygu (Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, 2022)21. yüzyıl hem tüketici hem de markalar açısından büyük değişimlerin yaşandığı bir dönemdir. Markaların temel amacının ürünü satmaktan çok ürünü yaşatmak olduğu, ürünün özelliklerinden ziyade marka hikâyelerinin konuşulduğu, ... -
Dijital çağda Türkiye'de kuşaklar ve alışveriş
Aydın Aslaner, Duygu (Akademisyen Kitabevi, 2019)Günümüz kapitalist toplumlarında, mevcut sistemin işleyişini ve sürekliliğini sağlayan başat faaliyetlerden biri tüketimdir. Özellikle 1980’li yıllarda Türkiye’de uygulanan neo-liberal politikalar, küreselleşme süreci ve ... -
Dijital çağda Z kuşağı gerçekleri
Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)21. yüzyılda yaşanan sosyal, siyasal, politik, ekonomik ve teknolojik gelişmeler Z kuşağının gündelik yaşam pratiklerinde önemli değişimleri de beraberinde getirmiştir. Özellikle 2019 yılında başlayan COVID-19 pandemi ... -
Dijital dünyada marka olmak: dijital marka yönetimi
Aydın Aslaner, Duygu; Aslaner, Ahmet Gökçe (Kriter Yayınevi, 2021)GİRİŞ Teknolojik gelişmeler ekseninde gerçekleşen değişim ve dönüşüm her alanda olduğu gibi markalaşma alanında da kendini güçlü bir şekilde hissettirmektedir. Konvansiyonel markalaşmanın yanı sıra bugün markaların dijitalle ... -
Dijital pazarlama iletişimi
Aydın Aslaner, Duygu; Sabırcan, Figen; Ceyhan, Ahmet İlkay (Kriter Yayınevi, 2021)Teknolojik gelişmeler sosyo-kültürel ve ekonomik koşullardaki değişimler, iletişim paradigmalarını, markaların iş yapış biçimlerini ve hedef kitleleriyle ilişkilerini değiştirmiştir. İnternetle doğup büyüyen yeni nesil ... -
Dijitali yeniden okumak: sosyal etki pazarlaması ve influencerler
Aydın Aslaner, Duygu; Aydın, Gülşah (Pamukkale Üniversitesi, 2021)Özet Günümüzde, tüketiciyle marka arasındaki etkileşimi artırmaya yönelik yapılan dijital pazarlama stratejilerinin başında sosyal etki pazarlaması gelmektedir. Sosyal etki pazarlamasının bir kolu olan influencer ... -
Gelenekselden dijitale türkiye’de reklamcılık
Aslaner, Ahmet Gökçe; Aydın Aslaner, Duygu (Yalova Üniversitesi, 2020)Öz Reklam, toplumun dinamikleri içerisinde tüketime ve tüketicilere yön veren önemli bir satış ve pazarlama aracıdır. Sanayi Devrim’i sonrasındaki gelişmelere paralel olarak reklamcılık anlayışında bir takım değişimler ... -
Postmodern dönemde güzelliğin yeniden inşası: ınstagramda dijital güzel olmak V.
Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2020)... -
Rereading star strategies in advertisements from Marshall Mcluhan’s perspective
Aydın Aslaner, Duygu (Peter Lang, 2018)... -
Yönetişime yeni bir bakış: kurumsal marka yönetişimi
Aydın Aslaner, Duygu (Kriter Yayınevi, 2018)...